« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Gospodarka odpadami na terenie miasta i gminy Wronki, aktualne problemy oraz potrzeby.

4. Realizacja inwestycji zaplanowanych na 2024 r.

5. Zapoznanie się z planem zadań remontowych i inwestycyjnych na 2025 rok.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w okresie międzysesyjnym od 1 do 30 czerwca 2024 r. /druk nr 2/

7. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w okresie międzysesyjnym od 1 do 31 lipca 2024 r. /druk nr 2a/

9. Zapoznanie się z projektem uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji. /druk nr 6/

11. Zapoznanie się z projektem uchwały w sprawie regulaminu korzystania z toalety publicznej obsługiwanej przez Gminę Wronki. /druk nr 8/

12. Zapoznanie się z projektem uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wronki na lata 2024-2035. /druk nr 9/

14. Wolne głosy i wnioski.

15. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej