Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Gospodarka odpadami na terenie miasta i gminy Wronki, aktualne problemy oraz potrzeby.
4.
Realizacja inwestycji zaplanowanych na 2024 r.
5.
Zapoznanie się z planem zadań remontowych i inwestycyjnych na 2025 rok.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w okresie międzysesyjnym od 1 do 30 czerwca 2024 r. /druk nr 2/
7.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w okresie międzysesyjnym od 1 do 31 lipca 2024 r. /druk nr 2a/
8.
Zapoznanie się z projektem uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Budżetu, Finansów oraz Rozwoju Gospodarczego Miasta i Gminy. /druk nr 4/
9.
Zapoznanie się z projektem uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji. /druk nr 6/
10.
Zapoznanie się z projektem uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu. /druk nr 7/
11.
Zapoznanie się z projektem uchwały w sprawie regulaminu korzystania z toalety publicznej obsługiwanej przez Gminę Wronki. /druk nr 8/
12.
Zapoznanie się z projektem uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wronki na lata 2024-2035. /druk nr 9/
13.
Zapoznanie się z projektem uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024. /druk nr 10/
14.
Wolne głosy i wnioski.
15.
Zamknięcie posiedzenia.